ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
۱. آیا رضا باید در یک گروه که در سطح پیشرفته هستند قرار بگیرد؟
۲. آیا مدرسه باید همین کتابی که امسال تعیین کرده را ادامه بده یا یک کتاب دیگه انتخاب کند ؟
۳. آیا گرامر سال اول به تلفظ هم اهمیت می دهد ؟
۴. آیا من وظایف خود را در کلاس انگلیسی آن طور که باید انجام می دهم یا خیر ؟
۵. آیا من باید به دانشگاه بروم ؟
اینها تعدادی از انواع سوالاتی است که معلمان ؛ والدین و دانش آموزان با آن ها مواجه هستند.
وقتی تصمیمی گرفته شد چه بزرگ چه کوچک ؛ باید بر اساس اطلاعات دقیق پایه ریزی شود. هر چقدر اطلاعات دقیق تر ؛ تصمیم گیری بهتر انجام میشود. بسیاری از محققان در این زمینه معتقدند که تصمیم گیری خوب بر اساس اطلاعات به هم مرتبط و پیوسته بنا شده است.
منبع
آزمون در زبان انگلیسی نوشته ی فرهادی ؛ جعفر پور ؛ بیرجندی