یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

برای ارسال کارنامه IELTS سنجش، به دانشگاه های مورد علاقه ام چه ک

برای ارسال کارنامه IELTS سنجش، به دانشگاه های مورد علاقه ام چه کار کنم؟


- هر داوطلب برای هر آزمون یک نسخه مخصوص به خود دارد که بصورت حضوری به وی(در دفتر همان شهری که آزمون داده است) ارائه می شود. اما سایر کارنامه هایی که به درخواست داوطلب صادر می شود، به داوطلب تحویل داده نمی شود و صرفا توسط ایران آیلتس به آدرس های مورد نظر داوطلب ارسال (با سرویس پستی DHL و پس از هماهنگی با داوطلب) می کند.


توضیحاتی در خصوص ارسال کارنامه به مراکز بین المللی یا دانشگاه ها:

- برای هر آزمون داوطلب حداکثر تا 5 نسخه از کارنامه بصورت رایگان صادر می شود که در این مورد داوطلب باید حداکثر تا 3 هفته قبل از آزمون، آدرس مراکز مورد درخواست خود را در صفحه Forwarding TRF در My order وارد کند و این دسته از داوطلبان می توانند از 5-6 روز پس از اعلام نتایج آنلاین(و حداکثر تا 4 ماه پس از آزمون) به دفتر ایران آیلتس در شهر آزمون مراجعه کنند و در خصوص نحوه ارسال کارنامه هماهنگی های لازم را انجام دهند.
- چنانچه داوطلبی نتواند در زمان اعلام شده در بند بالا، آدرس موسسات مورد درخواست خود را از طریق سایت به ایران آیلتس اعلام کند، می تواند پس از آزمون بصورت حضوری به دفتر ایران آیلتس در شهر محل آزمون مراجعه کند و برای هر درخواست صدور کارنامه(شامل 1 تا 5 نسخه) مبلغ 50 هزار تومان بپردازد.

- هزینه ارسال کارنامه با پست DHL بصورت حضوری از متقاضی دریافت می شود؛ (30 تا 50 هزار تومان به ازای هر کارنامه)

- کارنامه های صادر شده به مدت 4 ماه پس از صدور در ایران آیلتس نگهداری می شود تا داوطلب جهت دریافت یا تکمیل اقدامات ارسال به مراکز معتبر بین المللی اقدام کند و چنانچه داوطلب در این مدت به ایران آیلتس مراجعه نکند، می بایست مجدد درخواست صدور کارنامه اضافه بدهد.

- امکان ارسال کارنامه به آدرس اشخاص یا مراکز غیرمعتبر وجود ندارد و متقاضیانی که می خواهند کارنامه خود را برای اینگونه مراکز ارسال کنند، می توانند از نسخه مخصوص به خود کپی تهیه کرده و نسخه کپی را ارسال کنند (در صورت ارائه نسخه اصلی، ایران آیلتس نسخه جدیدی جهت ارائه به داوطلب صادر نمی کند).

- امکان صادرکردن نسخه المثنی از کارنامه برای ارائه به داوطلب وجود ندارد.


منبع: Sanjesh
http://www.ielts-house.com/index.asp...&newsview=3546

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد