یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید
یادگیری زبان انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی

در این وبلاگ میتوانید زبان انگلیسی را بیاموزید

آموزش زبان انگلیسی effortless english

سالها انگلیسی را در مدرسه و آموزشگاههای زبان و دانشگاه مطالعه کرده اید اما هنوز نمی توانید انگلیسی را روان صحبت کنید .اشکال کار کجاست ؟


آیا با لهجه و درک سریع صحبت اشخاصی که انگلیسی زبان هستند مشکل دارید؟

 

قطعاً در سیستم آموزش زبان انگلیسی ما مشکلی موجود دارد.

آقای A.J. Hoge مبتکر سیستم بسیار معروف و معتبر آموزش انگلیسی آسان (Effortless English) خودش انگلیسی زبان بوده و فوق لیسانس آموزش زبان انگلیسی دارد و انگلیسی تدریس می کند.
او متوجه می شود حتی بهترین دانشجوهایش هم با اینکه هر روز چندین ساعت انگلیسی مطالعه می کنند و بسیار با هوش هم هستند اما هنوز نمی توانند انگلیسی را روان و سلیس صحبت کنند. او این مسئله را بیشتر بررسی می کند و با تحقیق متوجه می شود همه همکارانش هم با این مسئله درگیر هستند.

آقای A.J. Hogeبرای رفع این مشکل سالها به تحقیق و مطالعه مشغول می شود و متد های جدید و متفاوت را درکلاسهایش اجرا می کند .

سرانجام پس از چندین سال مطالعه و تحقیق به متد های جدید و باورنکردنی دست می یابد و از نتایج آن بسیار متحیر می شود.
با این متد ها دانشجوهای او انگلیسی را بسیار سریع و اتوماتیک وار یاد می گیرند و بسیار روان صحبت می کننند.
او این متد را سیستم آموزش انگلیسی آسان (Effortless English )می نامد. همان متدی که زبان مادری خود را با آن یاد گرفتید.

نتایج تحقیقات بسیار واضح است، تنها یک راه برای روان بودن مکالمه انگلیسی وجود دارد!!!
روان بودن مکالمه انگلیسی به معنای این است که انگلیسی را به آسانی و سریع و اتوماتیک وار صحبت کنیم و درک کنیم ... بدون فکر کردن یا ترجمه کردن در ذهنمان.

شما قادر به یادگیری مکالمه روان انگیسی با خواندن کتاب های متنی آموزش انگلیسی نخواهید بود.
شما قادر به یادگیری مکالمه روان انگیسی با رفتن به آموزشگاههای آموزش زبان انگلیسی نخواهید بود.
شما قادر به یادگیری مکالمه روان انگیسی با مطالعه گرامر و حفظ کردن لغات نخواهید بود.

گوش کردن تنها راه یادگیری مکالمه روان انگلیسی می باشد!!!
شنیدن کلید اصلی مکالمه روان می باشد.
برای داشتن مکالمه انگلیسی فوق العاده روان و اتوماتیک وار باید از طریق گوشهایتان انگلیسی را یاد بگیرید نه از طریق چشمهایتان.

گوش های شما کلید اصلی در آموزش مکالمه انگلیسی در سطح عالی می باشد.
شما باید انگلیسی را به دفعات بسیار زیاد گوش کنید و درک کنید.

در این سیستم :
شما نباید چیزی را حفظ کنید !
شما نباید از کتاب های گرامر خسته کننده استفاده کنید !
شما نباید لیست هایی از لغات را با زحمت مطالعه کنید !

در واقع اشکال از شما نبوده ! اشکال از متد های قدیمی آموزش زبان بوده که باعث شده شما پس از سالها مطالعه هنوز نمی توانید انگلیسی را راحت و روان صحبت کنید.

خواندن گرامر باعث میشود که در حین مکالمه به ساختار گرامری جملات خود فکر کنید و این از سرعت شما در مکالمه می کاهد و اجازه نمی دهد اتوماتیک وار صحبت کنید.

یک واقعیت در مورد آموزش زبان انگلیسی :
واقعیت این است که اگر باز هم به خواندن انگلیسی با متدی که تاکنون استفاده می کردید، ادامه بدهید، هرگز نمی توانید انگلیسی را به خوبی صحبت کنید و همیشه این مشکل با شما خواهد بود!!
با استفاده از مجموعه های این سیستم با تقویت لیسنینگ شما تحول عظیمی در یادگیری زبان انگلیسی و بخصوص مکالمه شما صورت می گیرد چرا که تنها راه یاد گرفتن مکالمه شنیدن و استفاده از گوش است نه خواندن و استفاده از چشم.

شما با استفاده از سیستم آموزش انگلیسی آسان (Effortless English ) :
بدون مطالعه به طور باورنکردنی لغات بسیار زیاد و گرامر را بدون مطالعه و حفظ کردن یاد می گیرید.(مانند کودکان)، با گوش کردن و پاسخ دادن به Mini-Stories
اگر گرامر را با متد صحیح بدون مطالعه کتاب گرامر به آسانی یاد بگیرید و در مکالمه بدون تفکر انگلیسی را بدون مشکل گرامری صحبت کنید هیجان زده نمی شوید !!!!

اگر شما از این سیستم جدید استفاده کنید، به آسانی می توانید انگلیسی خود را تقویت کنید و ظرف 6 ماه یا کمتر قدرت مکالمه انگلیسی شما به طور باور نکردنی تحول می یابد !

زمانی که شما از سیستم آموزش انگلیسی آسان (Effortless English ) استفاده می کنید، لغات بسیاری را خیلی سریع و بدون حفظ کردن یاد می گیرید، گرامر را به خوبی درک می کنید و مهمتر از همه اینکه هرگز در حین مکالمه یا گوش دادن به انگلیسی در ذهنتان ترجمه نمی کنید !!! اتوماتیک وار متوجه می شوید و اتوماتیک وار صحبت می کنید. انگلیسی را خیلی سریع و بدون فکر کردن صحبت می کنید.گرامر را به راحتی بدون تفکر در مکالمات خود به کار می برید !

گرامر را بدون مطالعه حتی یک کتاب گرامر به خوبی و عمیقاً به طور غیر مستقیم یاد می گیرید (مانند کودکان)، این سیستم بر اساس آموزش زبان انگلیسی به روشی که کودکان زبان مادری خود را یاد می گیرند پایه گزاری شده.

به راحتی نمره مکالمه خود را در آزمون های تافل و آیلتس بالا می برید.
در واقع مبتکر این متد عقیده دارد که با این روش میتوانید 4 تا 5 بار سریعتر، و سادهتر زبان انگلیسی را یاد بگیرید، آنهم بدون آنکه وارد قوانین دست و پا گیر دستور زبان بشوید.

انگلیسی را به راحتی بدون زحمت با گوش کردن به English real articles که موضوعات مختلفی را در خود گنجانده یاد می گیرید.

در واقع زبان انگلیسی را باید با همان متدی یاد گرفت که کودکان زبان مادری خود را به آسانی یاد می گیرند!!!!
شما با این سیستم انگلیسی را با لهجه بسیار خوب و همچنین دامنه لغات بسیار زیاد و گرامر اتوماتیک وار یاد خواهید گرفت.

مجموعه های آموزشی آقای A.J. Hoge مبتکر سیستم آموزش انگلیسی آسان (Effortless English ) شامل:

۱) Effortless English-New method
شامل چهار سطح می باشد با ۱۶۴ فایل صوتی mp3 با حجم ۶/۱ گیگابایت (۱۶۰۰ مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات به همراه مقاله روش استفاده از دروس در قالب pdf که معانی لغات را سریع و آسان یاد خواهید گرفت و گرامر بصورت اتوماتیک ملکه ذهن شما خواهد شد.

۲) Effortless English - Flow method
شامل ۴۴ فایل صوتی mp3 با حجم حدود ۱ گیگابایت (۹۹۵ مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات که بر یادگیری زمان های گذشته و اصطلاحات (idioms) تکیه کرده است.

۳) Effortless English - Success Business Lessons
شامل۴۱ فایل صوتی mp3 با حجم ۶۱۳ مگابایت همراه با متن pdf که شدیدا بر تقویت لیسنینگ و مکالمات بازرگانی و تجاری تاکید دارد.

۴) Effortless English Podcast
شامل ۱۰۰ فایل صوتی mp3 با حجم ۸۰۷ مگابایت که شدیدا بر تقویت لیسنینگ شما و عادت کردن گوش شما با لهجه آمریکایی تاکید دارد.

5) Learn Real English Conversations
مجموعه پیشرفته این سیستم است شامل ۹۱ فایل صوتی mp3 با حجم ۷۰/۱گیگا بایت ( ۱۷۰۰مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات به همراه مقاله روش استفاده از دروس در قالب pdf که که جهت اموزش اصطلاحات انگلیسی رایج در مکالمات به شما کمک می کند. همان اصطلاحاتی که شما هرچقدر هم دامنه لغاتتان وسیع باشد بدون دانستن این اصطلاحات، مکالمات واقعی انگلیسی زبانان را متوجه نمی شوید و معنای آنها را با دانستن لغات به تنهایی متوجه نمی شوید.

۶) Power English
مجموعه پیشرفته و جدید این سیستم شامل ۱۲۶ فایل صوتی mp3 با حجم ۷۱/۱گیگا بایت ( ۱۷۱۰مگابایت) به همراه pdf متن مکالمات به همراه مقاله روش استفاده از دروس در قالب pdf که مجموعه پیشرفته این سیستم است که برای افزایش سرعت شما در درک مطلب و صحبت کردن تهیه شده و به طور کلی به افزایش سرعت شما در مکالمه و درک مکالمات کمک می کند.

7) Master spoken English-video course
درس های تصویری پیشرفته با فرمت وی سی دی و با حجم ۱ گیگابایت (۱۰۰۰مگابایت)
در این درس ها که تصویری هستند نحوه تلفظ توسط انگلیسی زبانان آموزش داده می شود.در این فیلم ها از فیلم های سینمایی استفاده شده که به جذابیت روش افزوده شده است.
فیلم های این مجموعه عبارتند از:
Lesson 1: Structural Action
Lesson 2: Neutral Vowels
Lesson 3: Consonant Action
Lesson 4: More Consonant Action
Lesson 5: Connected Speech
Lesson 6: Intonation & Rhythms
Lesson 7: Practice Scenes
Lesson 8: More Practice Scenes

هر کدام از این پک ها به تنهایی شامل صد ها ساعت فایل های صوتی مکالمات روزمره و واقعی انگلیسی زبانان، داستان های انگلیسی کوتاه، داستان های هدفمندی که با سوالاتی که از شما می پرسد به صورت غیر مستقیم گرامر را به شما آموزش می دهد و فایل های صوتی که لغات را به شما آموزش می دهد ، همچنین فایل های متنی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد